Szállítási Információk

Szállítási Információk


Amennyiben az átvételi opciók közül a "HÁZHOZSZÁLLÍTÁS"-t választod, a FoxPost-tal küldjük ki a csomagot. A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

A házhozszállítás díja Magyarországon egységesen: 1500 Ft

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. A rendelésed a rendelést követő következő munkanapon kerül a futárszolgálatnak átadásra, amennyiben a termék készleten van, a kiszállítás ideje 3-4 munkanap.

Kérjük vedd figyelembe, hogy átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után kerül a futárszolgálatnak átadásra a csomagod. Abban az esetben, ha a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget tüntess fel kiszállítási címként. Amennyiben a FoxPost az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kézbesítést.

Azonban, ha az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja Tamás Lilla EV. részére. Fontos, hogy a kiszállításkor a csomagot tételesen ellenőrizd és ha minden rendben van, az átvételi elismervényt írd alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem tudunk elfogadni.

Így vedd át a csomagod: https://foxpost.hu/csomagatvetel

Ingyenes visszaküldés:

Csomagodat az átvételtől számított 14 napig teljesen ingyenesen visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Menj vissza az automatához, ahol korábban átvetted a küldeményt. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját.

Ha a csomagautomata nem működik: ebben az esetben hívd fel ügyfélszolgálatot ahol tájékoztatást adnak az automata javításának várható időpontjáról.

Foxpost futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-1-999-0-369.

Hétfőtől – Péntekig: 08:00-20:00

Szombat – Vasárnap: Műszaki ügyelet 09:00-18:00

Csomagkövetés:https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/


Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatod webáruházunkban:

1. Bankkártyás fizetés

Webáruházamban biztonságosan és kényelmesen tudsz bankkártyával fizetni, amelynek technikai hátterét a Barion Payment Zrt. szolgáltató biztosítja. Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro vagy American Express. További részletek a Barionról: https://www.barion.com/hu/

A fizetési mód használata roppant egyszerű, mindössze 2 gyors lépésből áll, ami teljesen ingyenes/díjmentes. A rendszer nem sokban tér el a megszokott bankkártyás fizetési rendszertől. Kiválasztod a rendelés leadása oldalon a Bankkártyás fizetési lehetőséget. A rendelés leadását követően a rendszer átirányít a Barion fizetési átjáró oldalára, ahol meg kell adni a szokásos bankkártya adatait (bankkártya szám, lejárat, CCV kód, email cím) és a Fizetés gombra kattintani. Ezt követően a rendszer levonja a kártyájáról a rendelés összegét, mint egy átlagos bankkártyás fizetésnél, és visszairányítja a webáruházba, ahol ezt követően áttekintheted a rendelési adataid. Ezzel be is fejezted a rendelést, bankkártyás fizetéssel.


1. lépés – Rendelési űrlap kitöltése és leadása

Töltsd ki a rendelési űrlapot, majd a fizetési módoknál válaszd ki a “Bankkártyás fizetés vagy Barion egyenleg” menüpontot. Ha ez kész, pipáld be az Elolvastam és elfogadom a szerződési feltételek gombot majd Fizetés Barionnal gomb. Ezt követően a rendszer átirányít a Barion oldalára.


2. lépés – Fizetés bankkártyával vagy Barion tárcával

A Barion oldalán két lehetőséged is adott a fizetésre. Bal oldalon használhatod saját Barion tárcáját (amennyiben rendelkezik ilyennel és regisztrált felhasználó) vagy a Jobb oldalon kitöltve a bankkártya adatait kevesebb mint 1 perc alatt fizetheti a rendelését. A következő adatok szükségesen: bankkártya szám, lejárati idő, CCV kód (a kártya hátlapján lévő 3 jegyű szám), rendelési email címe. Ha kész, fogadja el a Barion fizetés feltételeit majd kattintson a FIZETEK gombra. És ezennel kész is. A rendszer visszairányít a webáruházba ahol a rendelésed összesítőjét olvashatod. Ezt az összesítőt emailben is postázzuk Neked.

2. Átutalás

A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt, a rendelés leadását követően átutalással is kifizetheted. Kérésedre az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját.

Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

Kedvezményezett: Tamás Lilla

Bankszámla száma: 11773456-01145355 OTP BANK

IBAN szám: HU10-1177-3456-0114-5355-00000000

SWIFT/BIC kód: OTPVHUHB


Azokat a megrendeléseket, amelyek ellenértékét 8 munkanapon belül nem teljesítik, rendszerünk automatikusan törli.


3. Utánvét

Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kiegyenlíteni az áru ellenértékét a megrendelésed átvételével egyidejűleg.